Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

June 23, 2011

Kecur

Sejak dah kenal dengan ikan pekasam ni, selera benar la kalo dapat makan nasi dgn ikan pekasam..
Dah 2 malam aku makan nasi semata2 dengan pekasam.. Ish..tengah taip ni pun dah kecur..Hehehe..

Nanti kalo dah kawen agaknya, memang wajib la ikan pekasam tu..Hee..Senang nak dapat bekalan. Setiap kali blk kedah je aku nak tapau banyak2 pekasam buat stok kat kemaman..hehe..

2 comments:

fiza_noor said...

oit. xkan stok hari tu x abis lg kot?

ctZue said...

a ah..bleh lak lupa ada lg dlm ice box tu..lately br teringat..tu yg berturut je mkn..haha