Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

August 7, 2012

2.8.2012

Baru dapat nak update pasal cite ni..huhu

Tahniah buat en.asben yang telah dinaikkan pangkat. =)
Majlis pemakaian pangkat tu dibuat pada 2.8.2012 bersamaan hari khamis lepas di Head Quaters APMM di IOI Resort. Punya la aku kelam kabut bergegas ke kl sebab aku dapat tau majlis ni pagi rabu en.asben kol di opis. Pulak tu pasangan diwajibkan hadir. Kelam kabut aku mintak cuti hari khamis dan amek half day hari rabu.

Aku terpikir2 jugak sebab apa pasangan diwajibkan hadir, rupa2nya ada function pasangan tu. Pasangan pun kena naik atas stage jugak berdiri sebelah suami masing2. Tapi aku ingatkan naik pentas cuma untuk tengok je, rupanya isteri kena pasang pangkat sebelah kiri, Datuk KP pasang sebelah kanan. Cuak aku. Berdebar2 nak tunggu turn masing2. Dahla Datuk KP tu memang bagi isteri yang buat dulu, cabut pangkat lama, pasang pangkat baru. Memang pengalaman baru. Sebab tu aku suka sangat dengan uniform guy. Eh, hehehe.


Masing2 tak ready


Semua 15 orang yang terlibat


Bersama Safura isteri Pokjo


Bergambar bersama G-strimers yang hadir. Eh, rasanya ada yg dah balik kot.


Lepas ni nak tunggu pulak berapa tahun lagi aku dapat naik stage lagi tukar pangkat en.asben. emmm..tak tau la. Ada rezeki, dapat la merasa pangkat lain pulak. Amin.

No comments: