Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

April 12, 2013

Serba tak kena

Assalamualaikum.

Aku akan jadi serba tak kena bila tak dapat bercakap dengan kesayangan dalam sehari. Selama kami duduk berjauhan pon, memang dah jatuh hukum wajib untuk kami call bertanya khabar. Yang penting dapat dengar suara en.asben. Terus rasa tenang. Tapi bila hp buat hal, aku dah rasa macam tiada ketenangan dalam hidupku hari ni. Ada kekurangan. Hebatnya penangan en.asben hingga mampu membuat hidup aku gundah gulana T___T

Hp en.asben baru lagi..lagi baru dari aku. Sekarang ni tak pasti apa yang rosak, samada charger atau hp itu.

Cepat la hp kembali pulih..i need my beby..i need my hubby..i need to hear his voices, his laugh, his nonsense talks, i need him to make me angry, pastu gado2 dlm hp..tp gado2 manja jela.. Aku memang suka sangat gado dgn en.asben..hehe.. Dan kami selalu gado2 manja bila aku selalu je salahkan dia untuk apa2 perkara pon. Walaupun aku dah tau itu salah aku, tapi aku tetap nak salahkan dia jugak. Hahahaha.. Nasib la kan sayang dapat bini macam ni...

Cepat la hp..rindu nak gado ni...




No comments: