Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

September 4, 2011

Aidilfitri

Selamat hari raya.

Hari ni aku dah masuk kerja. Tapi student still bercuti sampai esok. Makanya aku adalah selamat tak payah nak masuk kelas kena mengajar. Mood nak mengajar pon takde. Mood nak naik pelamin je ada nih. :P

Raya tahun ni biasa2 je sebab tak boleh nak bergambar sakan. Mencik!! Kamera aku tertinggal dalam kereta en.asben last jumpa dia aritu. Coi betul. Tak pasal kamera handpong jadi mangsa mak.. Tu pun tak seberapa nak cung la sebab tukang yang amek gamba tu asyik xreti je nak amek gamba.. Time aku amek gamba dia cung je..Tak puas hati betul. Hahaha.

Gamba beraya xseberapa pung..Gamba anak menakan aku je aku amek banyak2. Geram sangat. Sape suruh cute sangat kan. Tak pasal selalu kena paksa jadi model makngah dia. Hehehe


Baju raya pertama. Bling2 u.. :D


Mak saya dan abangnya @ Ayahlong.


Mak saya dan budak yang tak pandai amek gamba..

Kesian mak aku kena paksa pakai jubah caftan raya pertama. Acik gunakan kuasa veto dia ke atas mak aku, mentang2 la dia yang belikan..Hahahaha..


Aku and mummy.



Model jubah caftan. Kikikiki.



Sumbang mahram..Hahaha.

Lelaki disebelah acik tu adalah pakcik aku ye. Sila jangan terkejut mengapa pakcik aku berkelakuan sebegitu. Dia memang kuat bergurau. Tahap 18sx punya tahap gurauan memang banyak daripada tahap "U" ok..harap maklum.



Si kecik yang berbaju kurung biru tu cucu pakcik aku di atas tadi. Tok Pa yang gatal tak sedar diri dah ada cucu. Hahahaha.



Baju raya kedua. Saya suka. :P


Model rumah kampung. :)


Posing sebelum jalan raya.


Insyirah yang baru sampai Balok dari Perak. Excited dia tengok Makngah dia. Hehe


Aku suruh tgk kamera, tapi dia sibuk nak tengok jejaka2 sebelah umah nenek aku ni. Haisshh.. Kecik2 dah tunjuk gatai ye Cirah..Ni mesti ikut Mak Iti dia :P


Budak yang sangat sibuk. Aku nak packing gula2, dia sampai nak masuk besen gula2 tu ha. Punya la nak tolong kan.


Cirah yang terkejut tengok Aqib kat belakang dia.


Aqib control macho.

Jelajah umah Tok Ngah. Tok Ngah jamu nasi beriyani nyum nyum..


Cirah yang dah penat melasak.


Manja Makngah.


Pencuri kek lapis. Hehehe.








Cirah with peace.


Aku dan Along. Tengah tunggu nenek aku bersiap nak g kenduri.



Along, Angah, Acik.


Pijah..baju kita. Hehehe

3 comments:

Fiza Noor said...

wowowowo. jadik baju kurung pahang ke mek. aku jadi baju moden dah pakai sblm raya. zue, aku agak konpius cirah pegang ape time usyar pakwe2 sblh rmh tok hang tuh? hahahahhahahahahaha

ctZue said...

a ah..aku wat baju kurung pahang..ate dh byk sgt kain2 yg sebelum ni aku wat kurung moden..huhu..
aiyakk..mata hg pijah..tajam noo..haha..sedap je cirah park tangan dia kat tempat tu kan..hahaha

Fiza Noor said...

aih. cikgu mmg gitu. kang budak raba2 xprasan plak. tettt