Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

November 28, 2011

Salam Ma'al Hijrah 1433

Selamat menyambut tahun baru ma'al hijrah...walaupun hari ni dah 2 muharam, tak terlambat lagi kan :)

Semalam dah buat beberapa azam tahun baru..
1....
2....

Insya Allah..semoga diberi kecekalan olehNya untuk menunaikan azam itu...amin.


Hari ni mood nak buat kerja tak tau ke mana...jangan2 mood aku  "tertinggal" kat rumah sedang tidor lagi..owh..bestnya tidor waktu cuaca sejuk sejuk hujan macam ni..tambah pulak ada "bantal peluk" yang panas..hehe..

Nak layan gambar kawen la jap..hehe

Dah siap..tunggu asben bersiap lak..

En.asben yang tak siap lagi.




Apa ntah yang lawak sangat sampai lebar gila aku gelak..haha




Bersama sama bestfren en.asben..Akma..

It's the time!

I love u



Ok..mari sambung bekerja pulak.Bai.


2 comments:

Fiza Noor said...

weh, aku x tngk g gambo kawen korang.bila nak tunjuk kat aku? :P

ctZue said...

haha..itu la..nnt blk kedah 17hb ni aku tunjuk k..hg ada umah x?