Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

January 24, 2012

Jalan dan tonton

Selamat pengantin baru kepada pasangan yang melangsungkan perkahwinan sepanjang cuti CNY ni. Kawan en.asben pun ada. Selamat pengantin baru buat Amerol & Izni. Kelas gitu majlis. Geng2 sword barrel siap buat formation lagi. Time aku dulu xde ok formation2 bagai. Nasib xde lambung2 peang. Kalau tak sentap aku, Hahaha, Yela..aku punya majlis simple je sword barrelnye. tsk..tsk..

Lepas attend majlis kawen mereka di Balok, aku dan en.asben memang dah niat mau dating ke Kuantan. Maka kami pun ke ECM untuk tengok cerita Underworld, Awakening.


Kami tengok cerita ni 3D lagi. Best siot, lagipun memang aku tengok sume Underworld 1 & 2. Memang ternanti2 la cerita baru Underworld ni. Mula2 aku taknak tengok 3D sebab tak suka la nak pakai2 spek tu. Rimas tau. Tapi sebab show 2D hanya ada pukul 10 malam, nak tak nak amek la jugak 3D ni pukul 6petang.

First time aku tengok 3D aritu cerita Happy Feet, so feeling 3D tu xde la sangat. Rasa macam biasa je. Tapi bila cerita lawan2 ganas2 ni tengok versi 3D, maunya aku tak malu dalam panggung. Hahaha..

First kejadian bila pompuan heroin ni baling bom kot ke arah kamera, mampus aku gelabah nak tepis. Secara spontan kot tangan aku tepis bom. Pastu terus aku pandang kiri kanan, nasib baik kanan aku xde orang. Kiri aku je ada en.asben. Tapi ingatkan dia tak perasan, sekali dia bantai gelak. Malu ok. Hahahaha. Bila dah lama2 cerita tu dengan adegan2 feeling-benda2-dalam-cerita-tu-nak-keluar-screen berlalu, aku dah cool je. 
*kenapa aku rasa aku cerita macam xabes disini..ni mesti kes mau keluar merayap cepat2 kot sampai aku lupa nak abeskan cerita*

Ok. Aku sambung balik. Lepas dah lama2 tu, mak ok jela kan tengok benda2 nak keluar dari screen pun boleh rilek dah. Tapi dekat2 nak last tu, ada jugak tersasar tangan ni mau tepis. Mencik aku tau. Nampak sangat macam JAKUN kan..hahahaha.

Sayang, lepas ni tak mau dah tengok 3D aksi2 macam ni. Nanti abang yang malu ada bini berkelakuan macam ni dalam wayang kan..kan..hahahaha


No comments: