Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 1, 2013

Menggedik bersama


Assalamualaikum.

Sejak tiada sebarang hiburan kat rumah ni, ekoran dari banjir hujung tahun lepas di mana adapter astro aku tenggelam banjir; sampai sekarang pihak astro tak datang tukar lagi, dah jadi rutin aku setiap hari singgah di dewan makan asrama yayasan, yang aku cerita aritu. 

Semalam aku puasa, so aku dah bagitau mak aku siap2 yang aku nak berbuka kat dewan. Sampai sana lebih kurang pukul 6.15 ptg..Awal lagi dan masih sempat aku nak tolong jaga budak2 makan petang. Tengah2 pantau lauk cukup ke tak, nasi cukup ke tak, tetiba aku berlari masuk dalam dapur. Aku teringat nak amek hp, boleh gak aku bercamwhore dengan budak2 asrama ni. hahahaha.

Mula mula aku amek gambar budak budak kat bawah ni. Ada sorang yang belah kanan hujung  sekali berlari2 nak masuk jugak dalam gambar. hahahaha. Terus posing. :P


 Kemain korang kan, siap dengan peace tu..



 
 Kali kedua aku suruh candid, ada jugak yang semangat posing..hehehe



Budak2 lelaki ni aku mintak izin nak amek gamba, tapi dorang macam takde perasaan. Tu yang dapat gambar candid tu. Good!


 Yang ni bukan budak ye. Yang ni mak budak, eh...dah jadi nenek budak dah. hehehe

Cantik tak mommy ku? Muda jelita lagi. Mak aku bekerja kat dewan makan ni selaku supervisor. Ma la yang akan order ayam, ikan, sayur, buah, dan barang apa yang takde dan tak cukup. 




No comments: