Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 4, 2013

Salam takziah

Assalamualaikum.

Semalam aku dapat berita yang mengejutkan yang mana kawan skuad satu batch en.asben meninggal dunia.. T__T

Walaupun aku tak kenal arwah, tapi aku sangat sedih bila memikirkan nasib isteri dan anak arwah..isteri arwah muda lagi dan lagi muda dari aku..mereka baru sahaja dikurniakan anak pertama dan baru sahaja melangsungkan majlis cukur jambul anak mereka..

Aku punya tahap emosional, sehinggakan bercakap dengan en.asben pasal kematian arwah, aku pulak yang nangis esak esak sedangkan arwah tu kawan en.asben!!

Aku sedih sangat, macam terbayang2 depan mata, macam mana kalau aku yang berada di tempat isteri arwah?? Tak sanggup rasanya dan tak tau apa yang akan berlaku.. Nauzubillah hi minzalik..

Semoga arwah tenang di sana dan ditempatkan di kalangan orang orang yang soleh.. Dan semoga isteri arwah diberi kekuatan dan semangat untuk menghadapi ujian dariNya..


p/s: Abg... Jaga diri elok2 tau.. Bawak kereta elok2.. Jangan mesej, whatsaap, instagram, tweeter, facebook bila drive tau.. Ayg tak puas lagi hidup bersama abg.. Ayg nak kita besarkan anak2 kita sama2... 😢

No comments: