Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

December 4, 2011

Aktiviti weekend

Hai..jumpa lagi hari ni..hehe..rajin semacam nak update lagi..padahal paper student banyak lagi...eh..bertambun lagi tak habis tanda..hahaha..

Hari sabtu lepas, aktiviti kami adalah picnic. Poyor je kan nak picnic2..tapi tak kesah la poyor ke apa ke..aku tetap meroyan nak pergi picnic jugak. *siap paksa en.asben tu..muahaha*

Aku masak simple2 je untuk bawak bekal makan tepi pantai.
Menu:
1. Ayam bakar.
2. Baked potato and vegetables (carrot, broccoli, cauliflower)
3. Vegetable salad.
4. Fruit salad.
5. Mehun goreng tomyam.

Harap maklum. Menu semua adalah sihat2 belaka. Ini adalah untuk menjaga badan en.asben dan aku. Aku kan dah gem....mencik!!
Dan dah siap masak semua, kami lepak2 umah dulu. Dalam pukul 5 lebih baru gerak ke Pantai Teluk Mak Nik, Geliga. Aku angkut sekali adik bongsu aku. Daripada dia duk umah, boleh gak dia jadi tukang amek gamba kami kan..Muahahaha...

Aktiviti kat pantai:
1. Makan.
2. Minum.
3. Lompat2.
4. Amek gamba.


Adik amy dan aksi lompatan beliau.

Adik aku yang hensem.

Aksi lompatan aku yang buruk..haha

En.asben dan aku bersama aksi lompatan yang ntah pape.

Kami yang dah gumuk. T___T




Nampak kan bukti aku dah gems..huhu

Sekian dari kami..haha

1 comment:

Itri Zabidi said...

ceronot nye picnic................