Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

December 14, 2011

Perasaan takut dah hilang

Assalamualaikum.


Sekarang aku dah tak takut lagi bila nak amek darah. Serius before ni cuak gila sampai rasa nak pitam je bila kena amek darah.


Semalam kan aku cite yang aku puasa sampai pagi ni semata nak amek darah untuk buat checkup. Pagi tadi g klinik doktor cantik tu lg..hee..tenang je rasa tengok muka doktor tu cantik sangat. Kalo aku cakap doktor tu cantik..apatah la lagi laki aku..sah2 cakap cantik..hehe..


Tadi masa doktor start nak amek aku dah macam cuak2 je.. Tapi lepas melalui proses tu..serius tak sakit langsung.. Aku penah amek darah gak sulu..tapi lepas tu rasa macam nak pitam je..tapi tadi rilek. Siap gurau2 lagi. Ntah2 dulu yang amek darah aku tu nurse yg br pas blaja kot..tadi masa doktor amek darah 1 tiub,rilek je tak sakit langsung...


Lepas amek darah..amek air kencing pulak..lepas tu en.asben melalui proses yang sama, amek darah n air kencing.. Result keluar hari sabtu ni.. Dan aku akan amek result ari isnin nanti sebab weekend kami balik kedah..


Takut lak bila pikir result yang bakal keluar nanti..huhu..doa2 la tak de pape yang serius..amin..


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments: