Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

December 6, 2011

Sakit hati bila......


1. Dapat tau workload aku semester depan adalah 21 jam.
2. Tengok list subject yang aku akan mengajar semester depan.
[ Eng. Economics, Tool & Die Economics, CAD/CAM Application, Technical Drawing untuk 3 course] # memang gila la.
3. Tanya pasal training Mastercam yang aku mintak masa dalam last meeting, tapi dibuat2 lupa dan macam tak perlu. Pastu suruh aku mengajar Mastercam sem depan. # bijak sangat kan.
4. Tak siap lagi tanda paper student lagi. Haih... # agak2 laki aku nak tolong tak...?


Lepas ni aku malas dah nak banyak cakap. Follow jela tanpa banyak kerenah.



1 comment:

Itri Zabidi said...

hebat nye kakak sy neh...gud luck dear :)