Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

April 19, 2012

Kad Perakuan Nikah


Saje je nak eksen kad kawen... :P





Tapi mencik la bila tiap kali tengok kad kawen aku ni.. Nampak macam en.asben kawen dgn india muslim je..huhu..gamba aku gelap.. T__T
Actually, masa aku nak submit borang nikah dulu, aku dah xde gamba passport..pastu selak sana selak sini dalam wallet, terjumpa la baki gamba buat lesen dulu. Rasa macam cun je, terus mintak tolong mak aku g cuci banyak2..Bila mak aku bagi gamba yang dah siap, itu la hasilnya..macam india muslim..huhuhui..Apek cina kedai gamba tu dia main scan gtu je gamba asal. Dia takde pon nak wat elok2 sket..Aku dah macam hampa lihat diri sendiri..terus down.." Tak nak kawen la" eh...tipu je tu..senget betul..hahaha..

Takpela buruks pun..mak redha je..Jeles tgk gamba en.asben putih je..kan..
Kad kawen tu siap ada gamba batu nisan bersurat lagi...Lain negeri lain la pulak style kad masing2 kan..


Kami nikan 22.07.2011....lagi berapa bulan nak masuk setahun dah..kejap je..

No comments: