Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

July 16, 2012

Sakit

Hari ni aku sakit semua..

Sakit perut - sebab period tiba2 datang balik..emm..
Sakit tekak - sebab bercakap kuat2 nak suh budak paham, lambat nye nak dapat.. tensen aku.
Sakit hati - budak2 sijil ni lambaaaattttttt nye memang menduga kesabaran aku betul...last2 aku yang nangis sebab sakit hati ajar benda sama sampai patploh kali.. :(

Kelas direct subject yang sama 7 jam...aku dah jadi macam mak tiri yang jahat kat budak2 tu..uuuuyaiii...harapnya next week xdela sape yang terlupa macam mana nak buat garis ke..nak name new part ke..kalo tak, memang batal la pose aku next week... huh!!

Next week, before start kelas, aku akan pastikan budak2 tu baca doa penerang hati dulu, bagi senang nak terima apa yang diajar..buat macam budak2 sekolah balik.


Ya Allah, jadikanlah aku di antara orang2 yang sabar dan soleh dalam urusan kehidupan seharianku..amin.

No comments: