Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

November 25, 2010

Mission Accomplished

Semalam g jalan2 penang..member-baru-jumpa-tapi-dah-lama-kenal-online yang jadi tourist guide..hee..tq Fizah ko memang best..

semalam mula2 p Queensbay Mall..sangat besaq itu tempat..aku dah pening nak mengingat ni belah mana..tp xsesat la..sebab membe aku kan ada..haha..dia bawak aku p kat kedai 1 kedai baju ni..memang sangat suka ouh..taste kita sama kan..hee..tapi aku xjadik rembat pun baju yang brkenan di hati..baju dah cun melecun..tapi tang belt tu yg masalah.. T__T

lepas tu kami p makan nasi kandaq..best!! dan aku amek pun punyela xhengat..haha..rambang mata nak amek lauk apa..hee..

dah kenyang-sampai-nak-pecah-perut,kami pun beredar dari situ..destinasi seterusnya ialah tempat jeruk..aku nak beli jeruk bawak balik umah..ni pun sama..banyak sangat aku nak pilih yang mana..sebat jela..kalo aku beli pun,org kat umah aku tu bedal he..

lepas tu,kami bergerak ke masjid..nak solat dah kul bape kan..dan aku solat kat masjid tu for the 2nd time! :) lama jugak lepak kat masjid..sbb nak tunggu hari redup skit before kami p ke tempat lain..

pasemboq time!! hee..kami p padang kota sbb aku nak makan pasemboq..banyak giler bila org stall tu dah buh dlm pinggan.. tp 1 jer spoil..aku order cendoi,tp dapat ala2 ice kacang..beza nya dia buh susu jer..cett...dey macha..tu bukan cendoi la..aiyyoo..bila kami dah last2 makan tu,ujan lak tetibe..emm...hajat dihati nak bergambaq sakan terkubur je..cepat2 lari ke kereta..rugi kan tak dapat amek gambaq kat sana..pantai cantik..laut tenang..damai je..

xpuas lagi jalan kat penang ni..sbb aku dah penat..menci!! aku ni cepat benor penat..padahal bukan aku yg drive pon der..hehe..xpela..till we meet again penang..perut ketat semacam jer..dan kami sampai ke rumah kawan aku tu dlm kul 6..awal kan...hee..

p/s:lupa nak btau aku beli buah berangan goreng..sedap..

3 comments:

Teacher Hafizah said...

tu panggil berangan goreng ke? baru aku tau. ..
weh makcik, goreng bukan pakai minyak ke? :P

ctZue said...

haha..aku belasah je

Teacher Hafizah said...

ko mmg...confident giler! :P
tp bagus utk kerjaya. time nak bagi jwpn ragu2 dan cover malu kat students kita kena confident.