Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

November 27, 2010

Hari Itu :)

seronok sgt..
aku dapat jalan2 kat tempat org..
ni ada gamba sekitar parit buntaq..
kat tepi sungai,tempat lepak tu..
sikit je letak gamba dlm ni..
sbb aku nk tunjuk yg aku br reti edit gambaq..
hahaha...






ni dia kawan aku.. fizah namanya.. :)

seronok aku g umah dia..memang ramah tamah betol family dia..
mak..abah..adik (angah), kucing2 dia..hehe..
aku suka dapat main ngn kucing dia..lepas rindu kat arwah chiro aku..mmg teringat kat chiro mase main2 ngn bobo..huu..

mase aku kat umah dia ni..makaaaannn je keje aku..
mane tak nye..pagi2 dah sarap..pastu perut still kenyang lagi,kena makan tengahri lak..
KENA tu..sbb selagi xp dapur,mmg mak n abah dia akan panggil makan..
aku kagum betul ngn mak dia..rajin masak!! hee...patot la ko pun rajin masak eh fizah.. hehe..

korang nak tau,abah dia ada set karaok..mmg glemer ah kat kg permatang pasiaq tu..
malam 1st aku tdo umah dia,ada kawan abah dia dtg nk karaok..
hehehe..mmg sempoi tul..bapak dia ni minat ngn lagu 60-an..mmg layan ah..hehe..
sporting morting tul family dia kan..

fizah..nanti jom karaok..tapi suara aku xsedap la..hehe

2 comments:

Teacher Hafizah said...

suara aku juga....
weh, terharu siottttt.

ctZue said...

=) nnt ada masa kita p eh