Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

November 18, 2010

Raya ker??

Raya korang g mane?
aku duk umah jer..nak g umah makcik aku kat putrajaya pun punya la malas nak kuar..
nasib ada takbir raya..kalo tak memang aku dah tak ingat yang ari ni raya aji..huuu..

tapi kan..ari ni 1st trial aku masak nasi minyak sendiri..!! nasi minyak stail tengganu la tapi..dah namanya aku ni anak ganu.. :P punye la gigih nak terai gak buat sendiri..

tadaa...ni la hasil kegigihan aku pagi tadi..

1. nasi minyak
2. gulai ayam
3. kuah kacang
4. nasi impit segera
5. daging masak kicap semalam punye daa...

nasi minyak + gulai ayam = aku buat
kuah kacang = kawan aku buat

kami memasak secara berjemaah..hehe..hasilnya tadi, boleh la tahan..huhu
aku tak pernah masak nasi minyak,so risau jugak takut jadi hape nanti..tapi,alhamdulillah..kami selamat..takde kes keracunan makanan..hehe

ok..saje je nak tayang aku juadah aku makan arini..babai

3 comments:

eizy_noor_izza said...

cukupkan setalam. klu cukup mak aku kata leh kawen dah. hahaha

ctZue said...

tak cukup lagi nih..alamak..hahaha

eizy_noor_izza said...

xbleh g ah. hahaha