Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 9, 2011

Aku ke yang berubah...?

Kenapa ye..
Sejak dua menjak ni aku rasa aku dah berubah..
Iye.. Aku memang perasan..
Sampaikan aku rasa macam pelik sangat..
Kenapa aku berubah macam tu..
Dulu tak de pun macam ni..
Sekarang selalu jadi begini..
Selalu je aku......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tertido time en.tunang tengah cakap kat hp..
Hikhikhik..
Dah banyak kali la..
Sian awk kan en.tunang..
Kte penat sangat sejak dua menjak ni..
Sampai dah berapa kali awk selalu je cakap sorang2 kan..
Sorry tau..
Lain kali kte buat lagi..eh..tak..tak..hehe
I LOVE U SAYANG..



No comments: