Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 22, 2011

Selamat malam

Hujan.
Lebat gila.
Tapi aku bukan nak cerita pasal hujan.
Aku nak cakap pasal aku.
Nak cakap aku stress, masih dalam keadaan blur.
Nak cakap aku blur, memang aku blur.
Blur dengan list yang tak tau apa patut ada dalam list.
Blur dengan tak tau apa yang patut aku buat dulu.
Blur samada betul ke tindakan yang akan aku ambil.
Kalau boleh aku nak jaga hati semua pihak.
Takpe.
Hati aku biar aku je yang jaga.
Takpe.
Tapi macam sedih.
Aku kena cepat pujuk diri sendiri.
Tak boleh manja sangat.
Eh, memang macam manja je dari dulu.
Cepat benau nak nangis. T__T
Dah. Jangan nangis.
Bukan boleh selesai masalah.
Rasa kusut je.
Kalau la boleh aku keluarkan apa yang kusut ni, alangkah best nya.
Biar benda kusut tu kena tinggal jauh jauh.
Hmm..
Mungkin tido boleh kurangkan kusut?
Jom la kita tido.
Selamat malam.


No comments: