Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

September 6, 2012

Cerita hero saya

Semalam aku pergi rumah tokwan kat Balok. Tak tau aku dari mana, berjalan kaki je. Masa aku jalan kaki tu, aku perasan ada 2 org lelaki macam follow je aku.. Jalan laju2 sket. Masuk dalam rumah, nampak en.asben dah ada kat dalam tengah buat apa ntah, maybe tengok tv kot. Pastu aku rasa macam 2 orang lelaki tu masuk dalam rumah jugak. Aikk.. apahel ni kan. Oh..orang nak datang beraya rupanya. En.asben dah perhati je mamat 2 ekor tu. Lepas tu en.asben keluar g kat tepi pantai.

Rupanya kat tepi pantai tu ada pesta apa ntah, ramai orang. Ada show, ada orang main bola tampar pantai kot. hehehe..Failed sket aku bab2 sukan ni.  :P

Aku pun nak menyertai en.asben. Sambil cari2 mana en.asben di celah2 orang ramai tu, aku perasan lagi mamat 2 orang tadi tu still duk follow aku. Cuak dah aku. Nasib jumpa en.asben. Sampai2 je, terus en.asben tanya

               "Nak abg g tumbuk ke muka budak 2 ekor tu??"
    
Ommaakkkaii..gagahnya bila en.asben tanya aku macam tu, tapi aku jawab

                "Tak payah la..dorang tak buat apa pun kat ayg"

Hilhikhik...baik pulak aku. Tetiba je aku terus terbayang2 en.asben dalam uniform superman, dengan kain dia tengah terbang2 kena tiup angin.Sambil berdiri macho tepi aku.

Spontan aku terkeluar, "Waahhhh....my hubby my hero! Kat luar dah protective, dalam mimpi pun protective jugak kan" cakap sambil senyuman paling manis..

Eh, mimpi ke? hehehe..mimpi en.asben jadi superhero lak ai..Tak dan nak merasa en.asben dukung bawak terbang..hahaha. Puii..ko ingat ni cerita Lois & Clark: The New Adventure of Superman ke??

 

No comments: