Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

September 3, 2012

Siaran malam

Baru habis kelas malam..
Laku betul aku jual coklat kat student..eh..actually bukan jual, tapi bagi je kat budak2..sape yang dapat jawab soalan kat depan..tapi at last, sume pon amek coklat bagi habis..sedekah jela kat budak2..
Aku tengok student ni, bila nak bagi reward coklat kat mereka, lagi bersemangat mereka jawab soalan yang aku bagi. Bagus jugak..

Hari ni aku rasa macam takde mood. Maybe sebab kelas dari pukul 8.30 sampai pukul 4 tadi aku asyik marah2 je kat student. Boleh cepat naik darah tinggi ni kalo selalu macam ni. T__T

Tengah layan lagu ratu hatiku by triad band, ost cerita adam dan hawa. Aku suka cara ahmad dhani nyanyi lagu ni..santai.

No comments: