Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

September 20, 2012

TATIUC Racing Team

Tengahari tadi telah berlangsungnya majlis pelancaran jentera, pasukan dan kelab TATIUC Racing Team. Tak sangka aku student TATIUC boleh hasilkan kereta racing untuk perlumbaan betul2, tapi racing antara universiti jela kan..

TATIUC Racing Team ni pulak terdiri daripada 13 orang staff dan 10 orang student. Dan student yang join team ni memang sangat hebat sebab dorang dapat buat dari nothing to something. Bayangkan, student2 tu adalah student final year program degree tooling, tapi dorang dapat hasilkan sebuah kereta lumba. Dorang memang start betul2 dari zero, berbincang, design, buat prototype, analysis, fabricate dan test drive. Terharu aku dengan masa yang dorang peruntukkan untuk team ni sebab masa dorang cuti 3 bulan, dorang stay je kat TATIUC ni. Jap aku upload video untuk  TATIUC Racing Team ni ye.



Actually, tadi hanyalah majlis pelancaran sahaja, untuk perkenalkan TATIUC Racing Team di peringkat TATIUC sendiri. Dan aim yang besarnya adalah untuk menyertai perlumbaan Formula Varsity anjuran UTeM, Melaka pada 12-14 Oktober nanti. Seminggu jugak pening pasal majlis pelancaran ni hinggakan semalam pukul 1 pagi lebih aku still lagi kat TATIUC. Lepas dah habis pelancaran tadi, boleh la tarik nafas lega jap. Tapi kejap je pun, sebab next week dah nak kena start untuk telefon company2 yang nak bagi sponsor untuk TATIUC Racing Team ni. Aku la tu yang kena handle bahagian sponsor2 ni sebab aku adalah bendahari. Pulak tu dah nak kena cari penginapan untuk 2 hari tu masa hari pertandingan. Pasal baju korporat pun baru g amek quotation. Harap2 la cepat sikit dapat sebabnya ada lagi masa lebih kurang 3 minggu beb nak ke hari pertandingan tu..

Ingat nak tayang gamba majlis pelancaran tadi, tapi nak kena edit dulu la pulak. Next entry la ye. 


No comments: