Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

January 22, 2013

Kenapa mesti begini....???

Assalamualaikum.

Betul ke aku masih berjaga lagi tatkala jam sudah menunjukkan pukul 10.45 malam??? Macam pelik pulak. Aku kan dah terbiasa tido awal kalo en.asben takde..hehehe

Ni semua gara2 adapter la ni. Aku punya la bersemangat waja nak siapkan nota untuk kelas ari ahad dan isnin next week. Tak pernah aku rasa begitu bersemangat nak buat nota sebegini. Sanggup bawak balik laptop yang biasanya aku tinggal je kat opis.

Bila tiba masa nak buat kerja, terus on laptop. Tiba2 baru perasan adapter takde! Hampeh betul. Baru buat berapa slide je bateri dah abes. Eiiii.. Kenapa la bijak sangat aku ni. Punya la susah nak dapat semangat buat kerja macam ni, tapi dah terbantut disebabkan kealpaan sendiri. Entah apa la yang aku fikir petang tadi masa tengah kemas2 barang.. T__T

Bila dah terbantut macam ni, apa lagi.. Kita bercamwhore la.. Tapi still tak puas hati jugak...
Kenapa....?
Kenapa....?



No comments: