Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 9, 2012

En.asben...TQVM


Heee....penat jalan petang diakhiri dengan dapat sunglass sponsored by en.asben. First time ni aku ada sunglass. Selama ni tak penah beli pun. Eh..ada la beli yang sepuloh hengget tu. Nak harap aku beli yang elok punya memang tak la kan. Thanks sayang. Hee.. Suka sangat. Polarized lagi. Lepas ni boleh bawak kereta dengan mengadap matahari la. Selalu waktu silau matahari aku memang duk mengelak2 dan en.asben selalu je gelakkan aku sebab dah elah pun still kena jugak silau. Mentang2 aku pendek kan. Fine. So, lepas ni sayang, no no no gelak gelak okeh. Heee.. 











Nota kaki: Lupa lak nak btau Focus Point wat sale 50%...Berbaloi baloi. I love u sayang.. Heee....



1 comment:

Anonymous said...

WALAWEEHHHHH