Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 12, 2012

Kantoi

Korang pernah tak ada rahsiakan sesuatu yang ko sangat2 sorok dari orang yang tersayang selama ni. Bukan tak nak btau sebab rahsia gelap ke apa ke...tapi sebab segan sangat dengan insan yang tersayang tu kalau dia tau perkara tersebut. Dalam hati memang dah ada niat nak btau...tapi cuma perlukan kekuatan dan masa yang sesuai je nak btau.

Tapi bila tiba2 kantoi dia dapat tau dan tanya ko benda yang ko sorok tu dan tanya apakah itu, bila kejadia tu. Emmm....rasa malu gila kot..dan rasa bersalah. Sekarang ni aku rasa muka aku tebal gila kot. Nasib en.asben tak nampak je sebab dia ada kat rumah, aku kat opis. huhuhuhu..

Kenapa la posmen tu kantoikan aku, hantar surat time en.asben ada kat rumah..?? Tapi nasib baik la sebab posmen tu dah buatkan aku supaya berterus terang tentang keadaan sebenar dengan en.asben. Sorry sayang...kita bukan tak nak btau. Betul...dah lama dah terfikir2 macam mana caranya nak btau kat sayang. Tapi tak berani, takut sayang marah. Sekarang dah lega sebab takde benda perlu disorok lagi.

P/s: Sayang, I love u.



No comments: