Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 22, 2012

Saya seorang yang rajin #TDDMKA

Minggu ni minggu test buat student2 aku.. So semua klas yang aku mengajar, ada 5 kelas semuanya aku pakat buat test..Maka hasilnya adalah seperti di bawah...



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


 




Arghhhhh...tensen aku nak menanda semua tu..tu belum termasuk yang aku save dalam pendrive sebab subjek software seperti AUTOCAD dan MASTERCAM..

Meh aku perkenalkan mereya yang di atas:

1. Bawah sekali jawapan test drafting untuk subjek technical drawing..tu aku belum masukkan lagi gamba assignment drafting yang aku bg kat budak2 suh buat time cuti sem baru ni.... T__T

2. Barisan kedua tu jawapan test dan assignment engineering economics..baru sat tadi dorang jawab test..

3. Barisan ketiga tu kertas soalan mastercam yang mana jawapan mereka ada dalam pendrive aku..

4. Atas sekali adalah jawapan test tool & die economics...


Oh..lupa pulak..aku kan sangat rajin...maka memang hobi aku menanda kertas banyak2 ni... #TDDMKA..






No comments: