Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 19, 2012

Sakit hati...

 Semalam aku merajuk dengan en.asben. Mencik!

Ceritanya begini. Semalam en.asben bagitau aku dia nak g lawat rumah ex-tunang dia kat kampung. Aku tanya dia perlu ke nak g sana? Kenapa nak amek tau lagi hal ex-tunang dia kan..? Tak payah la nak caring sangat sampai nak pergi lawat kat rumah. Pastu aku nampak mak ex-tunang en.asben bukan main mesra lagi layan dia. Ex-tunang dia pun sama la. Amboi...kemain lagi kan...Tapi aku ni dorang wat tak tau je..huh.

Balik pada tu, aku dah buat muka. Bengang la kan. Kalo pompuan lain pun mesti bengang gak. Laki sendiri g menggedik2 kat rumah ex-tunang dia. Aku dah malas nak cakap ngn en.asben. Merajuk! Tak nak pegang tangan dah. Biar la aku jalan sorang2 je. Geram tau tak!! Sakit hati aku... T__T

Pastu tiba2 aku terjaga....tengok sebelah aku en.asben tengah lena tidur kat sebelah. Aku dah macam sakit hati ni boleh pulak dia wat2 biasa je kan. Terus tarik diri tidur jauh2 sket. Pejam mata balik. Eh...aku mimpi ke tadi??? Siot je. MIMPI rupanya...pastu pikir semula mimpi tadi...boleh pulak kan masa dalam mimpi tu aku tak pikir logik sket..En.asben mana pernah tunang pon sebelum ni. Aku je la yang 1st dia.. Hahahaha..

Lagi lucu bila sampai pagi tadi bangun pun aku tak puas hati lagi kenapa dia g rumah ex-tunang dia yang tak wujud tu....hahaha. Sengal kan. Mimpi sampai terbawak2 kat luar lak. Eh, sakit hati taw dalam mimpi tu...tu yang bila jaga aku sambung sakit hati lagi...hahaha...




Ni dia muka orang yang g jenguk ex-tunang dia yang tak wujud..hehehehe




6 comments:

Fiza Noor said...

mu gelong! hahahaha. agak terkejut beruk sham ada ex-tunang tuh. hahahha

ctZue said...

mek...aku masih lg ada rasa xpuas hati ni..hahaha..

Fiza Noor said...

hehehe. yg dalam gambar tu sham dgn ex-tunang dia ke? cun gak ek. patut ko xpuas hati. hahahaha. aku xpenah jumpa n aku xmau jumpa pun klu yg tu x-tunang dia. fobia!!! hahahaha

kay_are said...

wat suspen je.. ingat betul2 tadi.. tapi memang tror ingat mimpi

Itri Zabidi said...

wakakaa...ex tunang die bkn ke awk??

ctZue said...

pijah...hahaha...aku pon geli kalo yg kat sebelah tu ex-tunang dia..silap2 kena ngap terus..haha


kay are..mimpi lagi teror sbb buat saya teringat2 sampai sakit hati..haha


acik..eh..a ah kan..saya rasa saya lah watak di dalam mimpi tersebut..haha