Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 15, 2012

Tabah seorang isteri


Tersentuh hati aku bila baca dialog mereka di bawah ni.. T__T






Rezeki setiap pasangan, Allah dah tetapkan..sejak azali lagi. Cuma cepat atau lambat je kan. Aku kadang2 terfikir jugak kenapa kawan aku yang baru sangat je kawen pun dah boleh preggy. Sangat tak matured kan berfikiran macam ni. Tapi bila fikir balik, ada hikmahnya disebalik semua tu. Tapi sekarang ni, emosi aku kacau betul bila ada orang tanya samada aku dah pregnant ke belum...huuu..doakan la aku ye. Isteri mana yang tak nak beri zuriat kepada suaminya kan. :(


Semoga aku tergolong di dalam golongan orang2 yang sabar.
Dan semoga en.asben aku memiliki hati dan pendirian seperti di atas.. Amin.





2 comments:

kay_are said...

ade rezeki nanti mesti ade nye.. cuma cepat atau lambat je kan =)

ctZue said...

amin...