Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

March 9, 2011

Dalam kelas tapi sempat lagi update.. :)


Aku suka masuk kelas budak2 INSEP ni..Sempoi gila..Aku boleh borak2 macam kawan. Eh, memang ada sorang kawan aku pun kat dalam tu. Kawan masa sama2 jadi GSTT dulu. Hehe. Tapi dia ofcoz la muda lagi dari aku kan. :P

Apa tu INSEP? Industrial Skills Enhancement Programme. Student INSEP ni adalah student lepasan diploma atau degree yang join course to enhance their skills. Sementara diorang tak dapat kerja lagi. Mostly student lepasan INSEP tak menganggur la.

Nak cerita nya dalam kelas ni aku just jaga diorang untuk project final. So aku akan ronda2 dan tengok2 kot2 la dorang ada pape problem dalam design project diorang. Bila takde pape, aku akan borak2 la. Best sikit rasa. Takde la macam bosan gila aku duduk dalam lab tu kan. Best diorang ni. Tak macam student degree aku. Aku dah macam kecik hati dengan student2 degree. Entah la. Macam2 hal. Nampak benor mereka berfikiran jumud ye..

Ok, balik kepada cerita student INSEP. Tadi aku borak2 tanya dorang belajar mana dulu time degree. Pastu ada sorang ni aku tanya umur dia berapa. Boleh tak dia tanya aku balik umur dia berapa..HELLO..umur sendiri pun ko tak ingat eh. Lawak betul. Sampaikan siap sebut lahir tahun bila pastu aku tolak dengan tahun sekarang. Hahaha. Kesimpulan nya, umur dia 24 tahun. Hehehe. Muda belia lagi kan. Aku jeles la. Kalau la aku boleh ulang kembali masa ni, aku nak berada ketika umur 24@25. Rasa macam sweet je. Hehehe.

Lepas tu aku baru dapat tau kat Chukai ni ada gim. Dorang btau..Wah..ini sudah bagus. Nak g gim la. Nak work out. Kasi keluar itu six pack. Hahaha..


Saje letak gambar semalam. Mentang2 g industry visit semalam. Terus pakai kemeja bagai. nak visit student praktikal, tapi aku yang over nyah..hahaha.


No comments: