Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

March 31, 2011

The day before departure.

Selesai sudah seksaan menanda kertas quiz, assignment dan test student2 kesayangan. Punya la malas sampaikan student dah tanya2 mana carry mark mereka. Hehehe. Nasib baik diorang tak mengamuk lagi. Eleh. Diorang tak tengok lagi aku punya mengamuk macam mana. Ada yang dapat A semua kang. (baca dengan maksud kiasan)

Apa yang aku rasa sekarang adalah:

1. Lega sebab dah berakhir seksaan menanda kertas. Tunggu seksaan tanda kertas exam pulak nanti, akhir bulan April kot.

2. Excited sebab tak sabar nak gerak ke kl petang ni. Aku amek half day arini. Kalo sampai awal, boleh main dengan anak buah aku lama sket. Esok dah nak berangkat.

3. Cuak sebab esok nak pergi tempat orang. Tak pernah kan. So takut sikit la.

4. Tak sabar. Tak sabar nak habiskan duit kat tempat orang. Hahaha. Keji punya manusia ni.

5. Sedih, nanti tak dapat kontek dengan en.tunang 4 hari. T__T
En.Tunang, awk jangan nakal2 tau. Mesti kita rindu sangat kat awk nanti. Nasib baik gambar awk banyak dlm hp kita. Boleh layan gambar awk dulu sebelum tido. (Mengada, macam tak balik dah je. Hehehe)

6. Sayang. En.tunang, kita sayang awk. Muahh. Eh, tak boleh lebih2. Hehehe.

Bye. Jumpa lagi. Nanti aku amek gambar ye Fizah. Tapi harap maklum la. Photog takde bakat. Heee..