Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

March 8, 2011

Phewwww!!~~

Lega gila rasa bila dah submit 1st draft soklan final exam. Aku macam nak mati je penat otak semalam. Mana tak penat, buat dah berhari2, kalo buat soalan je takpe gak. Ni kena ada siap skema bagai kan. Yela. Kalo tak macam mana org atas nak endorse. Tambah pulak subjek yang aku mengajar ni subjek baru. So memang takde la bank2 soalan past year.

Harap2 1st draft ni xde masalah sgt, dan akan diterima terus. Aku malas dah la nak buat soalan lain dah. Penat. Penat nak pikir jawapan kepada soalan2 tu. Dan nak tentukan tahap kesusahan soklan2 tu. Takkan nak bagi soklan senang macam kacang kan..Penat jela aku ajar pung pang pung pang kalo bagi soalan budak kecik pun leh jawab. Aku dulu lecturer bagi soklan susah2, itu memang standard ah. Kalo tak, tak kan aku repeat paper kan..Hahahaha..

But to all my dear students, please don’t worry too much. Soklan saya memang saya gerenti awak semua boleh buat dan score paper saya. Fuh.. Amin..

No comments: