Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

March 15, 2011

Girly Night

Malam ni keseorangan. Mak aku tido umah tokwan. Aku malas nak ikut sebab esok kerja. Lagipun kalo aku tido umah tokwan, mesti aku kena kuar umah g kerja pagi2 pukul 7. Awal tu.

So, bila sorang2 gini, terasa nak pakai mask. Ni yang untung bila mak meniaga Cosway kan. Boleh try dulu barang2 tu. Hehe.

Aku guna mask Bioglo: Skin Revive, Multivitamin Mask. Sila lihat bawah.


By the way, ni adalah cloth mask @ masker kain. So very the senang nak pakai.
Sedikit product information berkenaan mask ni dari eCosway.

Multivitamin Mask
for Radiant, Youthful Skin!

As we grow older, our skin’s circulation becomes sluggish as the cell renewal process slows down. Our faces start to appear dull and tired, lacking that glorious youthful glow.

The Bioglo Skin Revive Multivitamin Mask delivers a powerful dose of fruit vitamins from Kiwi & Strawberry extracts to boost circulation and stimulate cell renewal, leaving your skin glowing with youthful radiance within minutes!


Lepas aku cuba tadi, memang terbukti la apa yang dia cakap tu. Rasa segar gila muka aku tadi. Serius aku cakap best mask ni. Rasa macam tak nak tanggalkan je mask tu dari muka tadi. Bau dia best sebab bau buahan sitrus. Macam bau buah oren gak sket. Ala, bau buahan sitrus la. Senang cerita kan.

Cara penggunaan dia;

Bersihkan dulu kulit muka, lepas tu boleh tepek mask ni. Biarkan kat muka selama 10-15 minit. Tapi aku terlajak sampai 30 minit. Punya la takleh nak pusing tengok jam. Hahaha. Dah kata pakai mask kan, muka jadi tegang siot. Lepas tu tanggalkan mask tadi dan urut kulit muka dengan lembut sehingga lembapan lebihan diserap sepenuhnya.

Seeloknya pakai 2 atau 3 kali seminggu. Nice to try. You should try by yourself. :)

Ok, bye. Aku nak layan Desperate Housewives lak.

No comments: