Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 13, 2012

G-String...?

Hye guys...I'm pretty sure that u guys will dropped your jaw wide open when u read the title, right...?
Actually aku bukan nak promote pakaian dalam "G-String" pun ok. Dan jugak bukan nak melucah nak ajak korang semua pakai G-String secara berjemaah. No..no..no..

Sebenarnya aku nak story berkenaan satu group yang telah ditubuhkan semata2 untuk isteri2 Maritim. My en.asben kan kerjanya Maritim...or APMM..so most of  kawan2 skuadnya dah kawen dan ada ramai jugak yang dah ada anak. So mana2 geng2 mereka yang bakal kawen memang dorang sume pakat turun ramai2 untuk buat upacara sword barrel. Makanya bila dah sang suami masing pakat jumpa, maka para isteri2 pun berkumpul dengan anak masing2. Mana2 yang baru kawen macam aku ni just tengok la gelagat ibu2 bersama anak2 mereka yang bila jumpa ada yang berebut mainan, ada yang suka kawan, dan dengan peel yang macam2 lagi.. Hehehe. Budak2 la katakan.

So bila dah selalu sangat jumpa kat kenduri2 geng maritim ni, maka timbullah satu idea dari pihak para suami agar ditubuhkan satu group fb di mana para isteri2 maritim ni dapat bertukar2 pandangan dan dapat menghabiskan masa dengan lebih banyak lagi depan fb.. Lalu, wujudlah group isteri2 maritim dengan nama singkatan yang sangat seksi G-STRIM.....sangat la seksi kan nama tu. Sekali orang dengar macam G-STRING... Oh..lucah sangat..no..no..no..sebut betul2 k..

Owh..bila aku tengok senarai ahli G-STRIM.ni, baru aku tau rupanya banyak lagi isteri2 maritim yang aku tak kenal sebab tak pernah jumpa. hehehe. Macam2 hal la para suami maritim ni. Kadang2 otak mereka bukannya betul sangat dan aku tau memang banyak mengarut pun. Nanti apa lagi depa nak cadangkan. Mungkin kah kelab kanak2 anak2 Maritim..? Who knows kan...hahahaha

2 comments:

Teacher Hafizah said...

g-strim yg 'diterengganukan' bunyi g-string ah mek. btoi x? hahahaha

ctZue said...

hahahha..yg tu baru betul2 g-string..kah3