Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

April 12, 2011

Kerisauan

Lagi berita pasal air crash yang aku dengar. Buat hati aku tak tenteram. :(

Kalau boleh aku tak nak dengar berita2 yang macam tu. Sebab bila dengar je berita yang pasal air crash ni, buat aku asyik la teringat kat en.tunang.

Aku paling la risau kalau hari dia fly. Dan selalu je aku pesan benda yang sama bila setiap kali dia fly. Biar la dia nak jemu apa yang aku pesan, janji dia dengar gak.

Dia kadang takde pun nak mesej aku bila dah selamat landing ke, dah selamat pulang rumah ke. Suka je aku nak sentap. Yela, aku just nak tau je keadaan dia ok. Sentap tau. :(

En.tunang, kita selalu doa awk selamat naik dan turun, dan dijauhkan dari sebarang kecelakaan.
Amin.


No comments: