Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

April 16, 2011

Mula mula sentap pastu gumbira sebab dapat tengok wayang

Tajuk macam harem je. hahaha

Sejak dua menjak ni, selalu je cepat sentap dengan en.tunang. Mencik la. Dia pulak buat tak reti je. Lagi la mencik.. T__T


Macam semalam. Aku pelik je kenapa la dia ni senyap sangat dengan aku. Aiii.. Dah tak reti nak call atau mesej aku dah ke kan.. Bila aku call, dia tengah busy. Ok fine. Cakap2 sket. Lepas tu siap pesan kat aku jangan kacau dia malam ni sebab dia nak tengok wayang. SENTAP GILA!!!


Fine, tak nak bagi aku kacau takpe la. Memang semalam aku tak mesej pun, tak kacau pun dia. As his wish la kan. Dah la rindu. T__T.


Pagi2 tadi pukul 8 lebih aku dapat call, en.tunang suruh bangun tido dan siap2 nak keluar. Mengigau ke hape ni en.tunang. Dah la aku tengah sedap tido, dia nak main gurau kasar pulak. Agak2 la kan.
Tak suka betul la. En.tunang suka je nak tipu aku kan. Huhuhu. Tetapi sekali betul la. Dia dah ada kat Kuantan dan ajak aku keluar. Patut la dia cakap jangan kacau dia semalam, rupanya dia naik bas ke Kuantan. Hampeh betul. Hahahaha. Jahat gila. Dia bagitau tadi kalau la aku call dia semalam, dah tentu la dia tak leh nak bohong kat mana dia waktu tu. Dan terus la tak jadi surprise. Memang wakena beb. Penat je aku sentap sorang2 semalam tau. :P Ni yang menjadi jadi sayang kat en.tunang ni. Heeee.

Dengan pantas la aku bangun dan bersiap. Pulak tu memang dah janji dengan mak aku nak g rumah tokwan aku kat Balok. En.tunang pulak stay kat rumah kawan dia dekat2 Balok gak. So, dekat je la nak amek dia kan. Lepas aku hantar mak aku kat rumah tokwan, dengan pantas aku tiba ke rumah member en.tunang. Padan muka kena tinggal sorang2. Sebab member dia kena g miting kat Kemaman. Hahahaha.

Misi kami hari ni g East Coast Mall, tengok wayang saja. Lama gila kot aku tak tengok wayang. Semalam keluar dengan Umi ingat nak tengok wayang, tapi cerita tak best. Lepas gian nak layan muvee. Amek kau. Sekali buat back-to-back. Hee


Source Code. Cerita aksi thriller sains fiksyen. Suka hero dia, Jake Gyllenhaal
:)


Lepas tu terus sambung cerita Rio. Suka sangat. Cute je hero, Blu. Cerita pasal Blu, burung jenis ape ntah yang tak reti nak terbang. Dia perasan dia ni manusia kot. Hahaha. Colorful gila cerita ni. Dan aku suka lagu2 dalam cerita ni. buat aku rasa nak melancong ke Rio daJaniero. Berangan betul kan. Hahaha


The sexy Jewel.


Lepas tu harus la pulang awal. Mak aku dah puas dah tunggu kat rumah tokwan tu. Haa..tak boleh la nak balik lambat2 ok. Niat nak mencapab gambar aku petang tadi, tapi hampa. Mintak en.tunang send gambar dalam hp dia, tapi kenapa la setiap kali en.tunang send gambar, aku tak dapat nak view. Apakah ini petanda yang aku kena tukar smart phone ni..?? Emmm..

Eh, en.tunang baru balik umrah eh? :P



Jom dating lagi nak. :P


No comments: