Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 6, 2012

Akhirnya....

Akhirnya...hajat aku untuk makan mee ketam tercapai juga setelah merajuk dengan en.asben sebab keluar rumah lamabt, kari ketam pon dah abes. Sedap gila kari ketam tu. Mee kari dia kaw2 punya rasa. Tapi aku goyang sket bila time nak order tu. mula2 nak makan mee ketam, pastu bila tengok ada udang terus tukar nak mee kari udang. tapi rasa kuah dia mmg ketam la sebab dia karikan ketam tu. Pastu tengok menu lagi ada nasi putih. Terus tukar, mintak en.asben makan mee kari udang tu, aku amek nasi putih dengan ketam masak cili. Perghh..memang sangat sedap dia masak. Lega dah lepas mengidam aku walaupun tak pregnant lagi..hehe


Ni la rupa mee kari ketam yang aku dah replace dengan udang. Setapp!!


Ketam masak cili, memang terbaik betul.


Laici kang en.asben


Muka gembira dapat makan kan..memang betul la..


Muka puas tak ni..? haha





No comments: