Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 20, 2012

Selesai sudaa

Penatnya satu badan..kaki, tangan, belakang..sume la penat..tido awal semalam, penat yang amat..pagi tadi rasa sengal2 je..




Program TARIE 2012 ataupun nama penuh program Pameran Penyelidikan & Inovasi TATIUC 2012 telah diadakan di tempat dan masa seperti gambar di atas. Malas aku nak menaip panjang. Sepanjang dua 3 hari aku berada di KT. Aku selaku AJK yg terlibat telah memberi komitmen yang sepenuhnya. Hehe. Bajet puji diri sendiri. Takdelah. Aku actually AJK last minit sebab kawan aku Azlin, handle bahagia poster. So, dia perlukan lagi ajk bawah dia untuk handle berkenaan poster masa kat TTC nanti. Sebab tu la aku terlibat sekali. Selain aku menolong Azlin berkenaan poster peserta, aku jugak selaku ajk yang meng"handle" kuiz sains untuk budak2 sekolah yang datang. Kalut jugak la. Nasib baik ada 3 kali @ 3 sesi sahaja. 

Penat badan, otak pon rasa penat jugak. Dah tak tau nak tulis apa. Tengok ajelah gamba aku yang makin gemok tu. Mencik!!


 Gambar blur


 Ini la Azlin. bajet kiut lettew..haha


 1st day- tumpang posing kat booth PPPA


 Booth FTKP, Siraji kena jaga booth


 Penat kesana kesini, tumpang duduk kat booth fakulti jap


 Waktu rehat kot masa ni, boleh la aku sakan bergambar..haha


 2nd day- muka awal pagi


Bersama urusetia2 yang ada di booth.



Cepat la 4.45..aku nak balik rehat..

No comments: