Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 15, 2012

Gambar dalam tombol

Pelik..tapi kelakar bila tengok muka sendiri..haha..
Ni idea en.asben..


 Cubaan posing kali pertama - not so good


 Cubaan kedua - so so


 Time aku jadi photog, elok je jadi gamba dia..mencik!


 Jeling kat photog - sebab gamba aku tak jadi elok  macam gamba dia.


Lantak la jadi ke tak.. mak nak posing jugak..muahahaha


En.asben cakap aku tak photogenik kat dalam tombol ni. Eleh...Padahal dia yang amek salah angle kan..kan..Sakit hati!! Sakit hati!! *baca dengan nada Ropi Super Spontan*

2 comments:

Fiza Noor said...

photogedik ye x tanya kat dia?

Sure la org lalu lalang ctu kata apa kejadahnya 2 org itu tangkap gmbr tombol sambil tersenyum2.
kretip sungguh kawan2ku

ctZue said...

hahaha..aku mcm malu jugak..tp dah laki sendiri yg suh posing, aku layankan aje..haha