Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 6, 2012

Happy birthday

Hari ni ialah hari lahir aku. Dah tua dah. Sangat bermakna bila dapat ucapan dari encik suami sebab tahun lepas aku takde suami lagi. haha

Aku dapat hadiah apa dari en.asben..?? hee.. takde sangat pun hadiah. Cuma kucupan hari lahir je. :)

Ingat nak makan best sikit tadi nak celebrate yang tak berapa celebrate pon. Tapi kat jusco bukit raja tadi ramai sangat orang. Terus makan biasa2 je. Hajatnya esok baru nak makan best2 sket. Oh ye..Seoul Garden. Aku nak try esok. Tapi berjemaah dengan family farhah dan azli. Ok sket. The more, the merrier. :)

2 comments:

Teacher Hafizah said...

seoul garden best!

ctZue said...

Itula..aku baru nak try malam ni mek..