Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 16, 2012

Mesej yang tak berbalas

" Abg..td kat jalan ibok..sedih je ada anak monyet mati tepi jalan..berdarah2..pastu ada monyet lain 2 ekor tgu dia..pegang2 dia..padahal dh mati dh..sedih :( "

Mesej aku pada en.asben pagi semalam lebih kurang pukul 9pagi.. tapi hampa betul..kecewa..dia tak balas pon mesej aku tengah sedih sebab anak monyet mati tepi jalan..dia diam je..aku pon boleh lupa yg aku tengah sedih berkabung pasal anak monyet tu..dah malam baru aku teringat en.asben tak balas mesej pagi tadi..sakit hati! sakit hati! hahaha..aku sibuk berkursus sampai lupa en.asben tak balas mesej..

kenapa eh lelaki dah tak suka mesej2 bila dah kawen...? :( *dia lagi prefer kol :P*


No comments: