Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 31, 2012

Must read

Aku baru je habiskan buku  Biografi Agung Rasulullah yang di tulis oleh Rusydi Ramli Al-Jauhari.



Memang aku sarankan kat korang agar pergi beli buku ni, dan khatamkan. Actually aku amek masa bape hari gak la sebab malas nak bawak balik umah buku ni, just baca kat ofis je. Tu yang takes time sikit.
Baru la aku sedar, banyak sangat yang aku tak tau pasal Kekasih Allah Nabi Muhammad S.A.W.

Sebagaimana kita cintakan seseorang, sukakan seseorang, mesti la kita tau serba serbi tentang dia kan. Begitu jugak la kalaukita cakap kita cintakan Rasul, kita perlu tau segala2nya pasal Nabi Muhammad S.A.W ni.

Aku tak boleh tahan air mata bila baca part wafatnya Rasulullah. Serious menitik nitik. :(



P/s: Aku boleh pulak tau serba serbi pasal KIM KARDASHIAN dan anak beranak dia, rasa jahil sangat bila tak tau pasal nabi sendiri.

No comments: