Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 7, 2011

Aku punya lupa, ikan dapat nama

Hari ni aku g kerja tanpa hp!!
Sangat miserable rasanya bila hp tertinggal kat umah. Rasa macam terputus hubungan dengan dunia luar. Padahal aku dah rasa2 dah handbag aku sebelum keluar umah. Ceh. Rasa dari luar je. Bukannya cek betul2 pon. Pemalas lagi. Memang padan muka.

Elok je dah nak sampai ofis baru la ringan je tangan nak cek hp kot2 ada membe antar mesej ajak breakfast. Hampeh betul. Kalau nak patah balik, memang tak la. Tak kan aku nak buat kerja giler nak harung jem buat kali ke-2 kan. Huhuhu.

Asyik lupa je sekarang. Ish. Hari tu aku lupa gak. Tapi baru sampai kat traffic light jalan kat umah. So aku boleh la nak patah balik sebab dekat je. Dan aku pun pernah lupa nak bawak purse time keluar. Coii betul. Yang tu lagi haru. Sebab aku lupa time aku kat kl. Dah masuk tol baru teringat nak cari purse. Amek kau. Terpaksa buat emergency call ke kawan aku suh datang hantar duit. Hahaha. Mongok je kan.

Ni lupa2 ni faktor apa ek? Faktor usia ke? Tau la aku dah 27 ye tahun ni.. T__T
Ataupun faktor diri sendiri yang menggelabah? Tapi aku rasa faktor diri yang sangat loklak. Hehe



Atau pun sebab ini...makan kepala ikan..Hah..Ni semua sebab ikan..kenapa awak goda saya..kang saya dah makan awk sampai kepala2 pun saya telan..Eh, tipu jela..aku tak reti nak makan kepala ikan. Tu eksyen je lebih. Hehe

K..Babai..Arini aku sampai awal. Mau pulang dulu.


No comments: