Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 21, 2011

Gadis racing..Cool?

Sape yang jadi gadis racing ni? Wah..aku memang tak la kan. Hahaha. I tak cukup keseksian maa..boleh seksa orang tengok body I yang kureng nih..Keh3..

Sebenarnya pagi tadi masa nak g breakfast aku naik kereta kawan aku yang dah di”modified”kan untuk racing. Ni 1st time aku naik kereta dia kot. Kereta dia ni jenis yang ekzos bunyi bising 5 batu pun dah tau dia datang. Hahaha. Memang dah dilengkapi dengan turbo bagai. Kat dashboard tu ada 5 atau 6 meter yang masing2 gunanya untuk tunjuk temperature engine, pressure ape lagi entah aku dah lupa dah. So memang sangat jakun kagum bila aku dapat naik kereta macam ni..Hahaha

Kami pergi breakfast berempat. Of coz la kami2 yang perempuan ni duduk di belakang kan. So, bila kawan aku ni tunjuk aksi dia tadi kat jalanraya, mak ai..bestnye..hahaha.. aku suka la. Tapi kesian la kat kawan perempuan aku sorang lagi tu, Umi.. dia dah jerit2 takut..Hehehe. Sebenarnya dalam hati aku takut gak sebab fikir tak kawen lagi, kang kalo tetibe tereksiden macam mana..Hehehe.

But, I trust u Sibo..U r the real racer! Tetibe..Hahahaha.. Lain kali nak racing tu, ajak2 la aku ye Sibo..biar aku jadi gadis racing ko ye..Haha..Memang terus kalah la nampaknya.

No comments: