Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 2, 2011

The meaning of present

Morning..tengah2 cek inbox email yang lama2 punya, terjumpa la pulak menda alah ni..saje je nak share.. :)

Sekadar renungan..tak semestinya betul..

The meaning of present..

Setiap hadiah yang anda beri kepada kawan/kekasih/isteri/suami anda
mempunyai maksud yang tersirat...

JAM TANGAN : Tanda mengingati setiap masa dan waktu.
CINCIN : Tanda ikatan kasih yang abadi.
GELANG : Tanda mesra
RANTAI LEHER : Ikatan cinta yang perlu perhatian.
SUBANG : Tanda penghargaan dan penghormatan.
KASUT : Sentiasa mengambil berat/prihatin.
PAKAIAN/KAIN : Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.
PAYUNG : Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.
MINYAK WANGI : Tanda cinta
BINGKAI GAMBAR : Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.
BUKU : Bersifat terbuka dan bertolak ansur.
BUNGA : Tanda perkenalan dan tanda sayang
COKELAT : semanis cintamu.
LAGU/CD/KAD UCAPAN : mengabadikan cinta
SEJADAH DAN ALQURAN : tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat.

HANDPHONE...tandanya.... dikau jangan lari dari ku!!!!....... aku kan cari mu walau dimanapun... melainkan kalau handphone tu ditutup.....

HADIAH PALING BERHARGA DALAM DUNIA!!
------>>> MASUK MEMINANG......tandanya dia serius dan betul2 seriuss..!

Hehe..so sekarang ni aku tengah fikir hadiah mana yang aku pernah dapat.. :P

Tetiba..Sayang..nak hadiah pelisss....motif?? hahaha



4 comments:

fiza_sensei said...

ye la tu mek. dah dapat 'hadiah paling berharga dlm dunia' kan....huhu

ctZue said...

bg aku nak lagi berharga..jom nikah..br best..hahaha..gelojoh betul la ini perempuan.. :P

fiza_sensei said...

hahaha. mengong. kena cepat ni. kes wajib nikah cepat nih :P

ctZue said...

hahaha. i like!!