Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 16, 2011

Cerita semalam

Semalam cuti Maulidur Rasul. So hari cuti. Ingat nak g berarak. Ceh, boleh caye ke?? Hahaha. Pagi2 pukul 10 aku g tempah baju sanding dan nikah. Risau je. Sebab takut tak muat nanti. Tak muat sebab badan dah mengembang. Hopefully tak kot.

Lepas tu aku dan kawan sekerja dan 2-org-student-menyelit-gak keluar g main bowling. Lama siot tak main. Memang kalah besar la aku. Hahaha. Dah lawan dengan lelaki kan. Kami main 2 game. 2-2 game pon aku loser. Hahaha. Sakit tangan weh. Dan lagi sakit hati sebab asyik masuk longkang je. Hampeh betul kan.


Aku yang serba hijau sampai bola pon kaler hijau.



Tengok aku last. Haha. Tapi ni gamba untuk 2nd game. 1st game aku lupa nak amek. Sebenarnya saje buat2 lupa sebab sakit hati tengok dorang punya mata semua melampau2 banyak. Keji kan dorang. Saje je biarkan aku malu sorang2. Haha. Disebabkan main 2 game, so game yang kedua ni semua pun cam dah tak larat. Emm..Semangat tu cam dah berkurangan la. Aku main sampai sakit siot tangan aku pagi ni. Terasa tegang je urat kat lengan. Hahaha. Bersungguh giler main sampai sakit2. Nampak sangat tak pro.

Tetiba aku cam dah malas nak cerita pasal bowling ni. Semangat nak cerita dah terbang ke mana ntah.

Eh, bengang la tetiba. Ok lah. Bye.

No comments: