Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 25, 2011

Shopping secara berhemah

Tajuk cakap hemah, tapi maksud adalah disebaliknya ok..hahaha


Malam ni rasa macam nak senyum je sepanjang malam. Ni kes aku dapat beli beberapa barang yang aku dah planned nakbeli dan barang yang terbeli dengan tak sengaja. Mana tak happy kan, dapat 4 barang baru. Hehe.


Tadaa..

Dari kiri belakang: hand&body lotion, eyeliner, lip gloss dan clensing wipe


Inilah barang2 yang buat aku rasa nak senyum je. Petang tadi aku dan mummy g jalan2 ke Guardian. Memang niat nak beli eyeliner sebab eyeliner Avon yang aku guna dah tinggal sikit je lagi. Takut kang tenyeh punya tenyeh tak sedar tetiba mata dah darah..haha. Eyeliner yang aku guna tu jenis yang pulas2 mata. Best tu best tapi sebab macam dah bosan guna. Tetiba tadi rasa nak beli yang pensel punya sebab mata mata dia tebal sikit. Boleh aku buat mata jadi lagi galak lepas ni. :P So, tadi dah usha2, berkenan la dekat eyeliner IN2IT waterproof gel liner, color : very black. Puas hati sebab dapat sekali dengan sharpener. Takdela aku sibuk2 nak cari sharpener kalo mata dia dah tumpul. Bila aku try masa kat rumah, memang sangat best! Rasa macam boleh goda sesiapa yang tengok aku. Haha. Coi giler!!

Disebabkan aku dah beli waterproof punya eyeliner, so untuk memudahkan aku solat, aku beli sekali cleansing wipe brand SIMPLE. Senang aku nak tanggalkan eyeliner tu di samping muka rasa segar dan fresh giler. Tadi aku tengok kat rak tadi ada 3 jenis. Yang aku amek ni jenis clear skin oil balancing, boleh hilangkan minyak2 di muka sekali kan. Licin je muka lepas guna wipe ni. Tak rugi aku beli.

Lepas tu aku ternampak la pulak lip gloss SILKYGIRL. Dia ibarat memanggil2 aku dengan jerit “BUY ME..BUY ME..” lepas cuba dibibir, rasa macam cantik la pulak. Tetiba rasa dah jadi macam bibir seksi giler Angelina Jolie, sebab lip gloss ni jenis moisture max. Memang moist sangat. Ok la wahai lip gloss. Sebab ko dah buat aku rasa macam cantik je bila pakai ko kan, lagipun ko dah goda2 aku, so aku beli la ko ye..bukan satu aku beli, tapi dua..hehe. hadiah untuk mak aku satu.

Lepas tu mak aku ajak masuk COSWAY punya kedai kat seberang jalan sana. Tujuan ma nak beli compact powder, last2 dengan aku sekali dapat hand & body lotion, ma belanja. Fleur EXOTIC, bau floral bukan fauna, syok!! Lepas ni kalo tak pakai perfume pun takpe. Ni yang syok ni jalan2 dengan mak kan. :P

Puas sangat dapat 4 barang baru. Rasa macam tak sabar je nak g kerja Ahad ni. Nak melaram. Keh3. Melaram la sangat kan.



No comments: