Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 1, 2011

Dia pernah jadi pujaan hatiku suatu ketika dulu


Kesian dia kan. Tu la. Sape suruh buat onar lagi kan.

Dalam paper lapor : Ariel dipenjara 3 tahun 6 bulan

Lama tu nak tunggu 3 tahun 6 bulan. Menangis la semua fan yang masih setia dengan Ariel. Aku pun minat gak. Tapi dulu je la. Sekarang aku dah tak minat. Sayang betul la dia ni. Habis rosak kerjaya sebagai penyanyi.

Gambar from hmetro: Luna dan Ariel

Harap2 Luna Maya setia menunggu si Ariel ni. Kalau tak, sia2 je Ariel masuk jel, pastu Luna dah ada boyfriend lain.

Dulu aku suka gila kat Peterpan ni. Nak2 si Ariel. Suara dia best, bagi aku la. Dan lagu dia pun best. Peterpan ni bawak pengaruh yang besar gak la pada aku. Sampaikan adik aku pun terikut2 stail rambut Ariel time tu. Hahaha. Lawak je bila ingat balik.

Kepada Ariel, Harap kamu tabah menghadapi kehidupan di dalam penjara okeh.



No comments: