Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

February 21, 2011

Cutey Little Driver



Galak benar budak tecik ni tiap kali dapat pegang steering kereta. Aku la ni ajar dia masa duduk sana dulu. Bila time mak dia xdapat hantar dia atau amek dia dari rumah pengasuh, aku la g jemput dia. Kereta aku kan auto, so aku saje je dirikan dia kat depan steering. Tak sangka pulak dia suka sangat bila dapat pusing2 steering tu. Hahahaha. Dan sekarang setiap kali naik kereta, mesti dia macam terliur je nak duduk kat driver seat. Nasib la mak bapak dia. Jenuh nak layan Ceerah naik kereta nanti. :P


Ceerah with mummy..mummy seksi..auwwww..hahaha

Ish..rindu giler kat budak tecik ni.. Mak aku cerita, dia sekarang dah pandai nyanyi sorang2..Cute giler..Bila eh nak turun sana..??



No comments: