Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

January 25, 2011

Adik tunggu Makngah tau

Ish.. Tak sabar pulak rasa nak jumpa buah hati kecik esok. Rindu sangat. Mak dia cakap dia makin galak sekarang. Dan dah start nak bangun2 berdiri nak jalan. Cepat betul. Adik nak ikut Makngah eh, umur 9 bulan dah boleh jalan. Hebat tak aku? Hahaha. Ringan gila kot badan badan aku sampai dah tak sabar2 nak jalan umur 9 bulan.

Ni la si kecik buah hati; Insyirah, si mulut muncung.


Insyirah with Tokma. Jeles aku. Time ni diorang g Genting.


Macam lelaki kan si kecik ni.


Insyirah with Mak iti. Aku tengok adik aku ni cam dah kurus.


Macam walrus je semek kecik nih.


Ni la mummy Insyirah. Gedik kan. Nganga mulut semek kecik tu.




Geram tengok dia. Tiap kali aku call mummy dia nak cakap2 dengan budak kecik ni, mesti dia duk gelak2 dengar suara aku. Gelak yang tak dengar suara. Lawak jer.

Tunggu tau adik. Esok kita jumpa.

1 comment:

itricute said...

wuahaha..jgn heles..lalala