Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

January 20, 2011

Aku rasa...

Rasa nak sambung study lagi. :)
Tadi lepas borak2 dengan En.Alias, lecturer yang tengah habiskan PHD dia, terus rasa bersemangat jer. Aku suka bila dapat borak dengan En.Alias ni. Dia suka cerita pengalaman dia dan suka bagi nasihat. Bila dah borak2 dengan dia, hati aku macam dah terbuka je untuk sambung for the next level. Tapi yang penting kena buat persediaan dari segi mental dulu.

Cari tajuk dulu la kan. Nak fokus apa ye..??

4 comments:

Mrs.Khairi said...

besnyer...bl i nk further nie?kt upm best x?byk option x?

ctZue said...

Mrs.Khairi,terpulang pd course yg ko nak sambung. kalo manufacturing ada 2 2 @ 3 option je kot. kalo design 1 je..yg lain aku xpasti.. :)
Insya Allah..sampai ada rezeki ko smbung la tu..

Mrs.Khairi said...

huhuhu~ ingt nk smbg yg related ngan kejer aku la nie....tp mcm kt um xde...yg related ngan o&g....ntah blur lg...xnmpk hala tuju...kekeke....beb tarikh wed ko bl?nk log date....

ctZue said...

Ooo..ok.
Beb, tarikh kawen i lom ada lg..still waiting for that. once dah ada tarikh, i roger u okeh.