Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

January 22, 2011

Morning

Hari ini ada mission.
Kena pastikan mission accomplish.
Eh, semalam kan aku tengok Khurafat. Wat rugi je bayar tiket. Haha.
Banyak tutup mata dari tengok depan. Cess.. Syamsul, kenapa ko wat cite seram sangat? Kan aku dah rugi..haha..
Pastu, time nak tido, duk terbayang2 menatang tu depan muka..

Demnn!!

Pasni aku taknak tengoke dah citer hantu malam2. Sakit jantung weii..

2 comments:

fiza_sensei said...

emon pun cakap ala2 sakit jantung tngk khurafat mlm2. so, aku xmau tngk la. aku penakut. kena ada pakwe kat sebelah. tettttt. hahaha.
hypothesis: kalau penakut xyah tengok.
conclusion: kena accept hypothesis.aku xmau tngk sbb aku penakut

ctZue said...

tetttt..hahaha..ada pakwe kat sebelah pon tak guna gak..dia yg tutup mata lebih..cesss..hahaha..so memang aku terima conclusion hang.. :P